תפריט
Exact Logo

כל בעל או בעלת עסק, מוצר או שירות רוצים ליצור חוויה חיובית עבור הלקוחות שלהם. אבל, חוויה זו לא מתחילה ברגע הרכישה או הכניסה לחנות אלא זהו קשר שמתחיל כבר מהמפגש הראשון דרך המדיה השיווקית. בין אם נרצה להגדיל מכירות, להציג מוצר חדש או לחזק את הקשר עם קהל הלקוחות, יצירת סרט תדמית איכותי תיצור עבורנו את החוויה החיובית המבוקשת. במאמר הבא נסקור את הן האפשרויות הקיימות היום בשוק וכמה עולה להפיק את סרטון התדמית המתאים ביותר עבורכם. 

מה זה סרטון תדמית

ראשית, יש להבין מה זה בעצם סרטון תדמית למוצר או סרטון שיווקי לעסק. מדובר בהגדרה רחבה לסרט וידאו קצר, בדרך כלל בן דקה לשלוש דקות, שפונה לקהל הלקוחות של עסק או מוצר. התוכן ואופן ההפקה של סרטון התדמית תלויים במה שאנחנו רוצים לקדם וסוג הלקוחות שנרצה למשוך. סרט תדמית מוצלח יכול להביא קהל לקוחות חדש לעסק, לשפר דימוי ציבורי של ארגון, לספק הדרכה שימושית ולקדם מוצר או יוזמה. סרט תדמית שונה מפרסומת באורכו ומכאן גם בכמות ומורכבות המסרים שהוא יכול להעביר. 

רוצים לחשב מחיר סרט תדמית בקלות?

דלגו ישירות למחשבון המחירים

סוגים של סרטוני תדמית

יכול להיות שכשאתם חושבים על יצירת סרטון תדמית, הדימוי שעולה לכם הוא של בעל עסק מעונב שעומד מול המצלמה ומסביר בהתרגשות על המוצר הכי טוב שתראו בחיים. זה אכן סוג אחד של סרט תדמית אבל חשוב לזכור שיש מבחר רחב של סרטוני תדמית וכדאי לחשוב מחוץ לקופסה בבחירת הסרט שמתאים לכם. יצירת סרטון תדמית תלויה במטרה אותה רוצים להשיג – הפקת סרטון מוצר, וידאו הדרכה, סרטון לגיוס עובדים, שאלות ותשובות ועוד. כמו כן, היא תלויה במדיה בה נרצה להשתמש – צילום וידאו, אינפוגרפיקה, הפקת אנימציה, פרסומת לאינטרנט וכדומה.

הפקת סרטון תדמית לעסק המתאים לקהל לקוחות שצורך מדיה ויזואלית כל הזמן, דורשת שימוש באמצעים שיתפסו את תשומת הלב שלו במספר שניות. רבים בוחרים לפנות להפקת סרטון אנימציה לעסק כיוון שזהו מדיום מגוון שפותח עולם שלם של אפשרויות לשיווק בוידאו ללא צורך בהפקה מסובכת. בהמשך נבדוק בין היתר כמה עולה סרט תדמית בכלל וכמה עולה אנימציה בפרט.

לבדיקת מחיר סרט תדמית לעסק

לחצו כאן!

כמה עולה להפיק סרטון תדמית

עלות הפקת קליפ אנימציה לעסק או עלות סרט תדמית, תלויה באורך ובאיכות של הסרטון ויכולה לנוע בין כמה מאות שקלים למאות אלפי שקלים. אמנם טווח המחירים רחב אבל הקצה העליון של המחירים נועד להפקות מתוחכמות עם ציוד וידאו מתקדם והפקה מורכבת. 

בעבר, יתכן שהיה צורך להשקיע הרבה כסף כדי לקבל תוצאה טובה. אבל היום לא חייבים לעשות הפקת וידאו יוקרתית שלוקחת זמן רב. ניתן ליצור מגוון רחב של סרטוני תדמית עם חברה לסרטי תדמית או אפילו לבד במחירים סבירים ביותר. תמיד מומלץ לפנות לחברה מקצועית, כזאת שמתמחה גם אנימציה לעסקים, לקבל הצעת מחיר לסרט תדמית ומשם להמשיך הלאה על פי התקציב הקיים.

מחיר סרט אנימציה לעסק בפחות מדקה!

לחצו כאן והתחילו לחשב

כאמור מחיר הפקת סרטון תדמית תלוי בסוג הסרטון אותו תרצו להפיק. קליפ של בעל עסק שעומד ופונה ישירות למצלמה, כמו הבחור המעונב שהזכרנו מקודם, הוא זול יחסית ולא אמור לעלות יותר מכמה אלפי שקלים. ככל שנוסיף יותר אלמנטים לסרטון השיווקי כגון, מצלמה נוספת, גרפיקה או אתר צילומים מיוחד, המחיר יעלה בהתאם.

היתרון בהפקת סרט אנימציה לעסק היא שמחיר קליפ אנימציה לא תלוי בגורמים חיצוניים כמו אתר צילומים, צוות צילום גדול, שחקנים וכדומה. ניתן לעשות את כל העבודה במקום אחד וזה חוסך בעלויות. לכן, מחיר סרט אנימציה קצר ופשוט עומד על כ-5,000 ₪ וסרטון תדמית אנימציה מורכב יותר שמשלב תלת מימד, וידאו או שחקנים יכול להגיע לטווח מחירים של 15,000-60,000 ₪.

סיכום:

אז בין אם אתם פותחים עסק חדש, מפתחים מוצר או כבר בעלים ותיקים של עסק מצליח, אתם זקוקים לסרטון תדמית לעסק שיקפיץ אתכם קדימה. בשוק קיימות מבחר אפשרויות במחירים שמתאימים לכל כיס וכל שנותר לכם הוא לבחור בסגנון המתאים לעסק ולתקציב שלכם ולהתחיל בצילומים.

אז רוצים לדעת כמה עולה סרטון תדמית?

לחצו כאן לחישוב מהיר ונוח

מקורות:

https://motioncue.com/promo-video-guide-master-the-art-of-creating-promotional-videos/

https://www.hydracreative.com/news/5-reasons-why-businesses-should-have-a-promotional-video

https://influencermarketinghub.com/promotional-video/


התחלת שיחה
1
אפשר לעזור?
*נציג שרות אנושי זמין לכל שאלה שרק תהיה לכם