תפריט
Exact Logo

חברות רבות כבר יודעות שכדי להגיע לקהל היעד שלהן בצורה המהירה והיעילה ביותר, עליהן להשקיע בהפקת סרט תדמית. אבל מה נדרש כדי להפיק סרט כזה ומה חשוב לדעת לפני שמתחילים בתהליך? במאמר זה ננסה לתת את התשובות.

ראשית, חשוב לזכור שלצופה הממוצע לוקח כ-8 שניות לדפדף הלאה לתוכן הבא וזה אומר שסרטון תדמית מוצלח חייב לתפוס את תשומת הלב של הצופה בפרק הזמן הזה או שהוא עלול לפספס את העברת המסר. 8 השניות האלה עושות את ההבדל בין סרט מפוספס לבין להיט ויראלי.

ישנן שתי דרכים עיקריות לגשת להפקת סרט תדמית: גישת ה”עשה זאת בעצמך” והגישה המקצועית. הבחירה בין שתי הגישות תלויה ברמת המורכבות של תהליך ההפקה ובתקציב הקיים. גישת ה”עשה זאת בעצמך” מתאימה רק לסרטים פשוטים ביותר ולעיתים השיטה הזולה הופכת להיות יקרה יותר כשצריך לשוב ולתקן טעויות שנובעות מחוסר ניסיון. על מנת להימנע ממצבים אלה מומלץ לפנות לחברה מקצועית שיכולה להציע שירותים מתקדמים כמו הפקת סרטון אנימציה או סרטון שמשלב אנימציה וצילומים אמיתיים. 

מחיר סרט אנימציה לעסק בפחות מדקה!

לחצו כאן והתחילו לחשב

שלב קדם-הפקה של סרטון תדמית

החלק החשוב ביותר בהפקת סרט תדמית קורה לפני שהמצלמות מתחילות לצלם. זהו שלב הקדם-הפקה או הpre-production בו מבצעים את התכנון והלוגיסטיקה של הסרט. בשלב ראשון צוות ההפקה יושב עם הלקוח כדי להבין את החזון והמיתוג הנכון לעסק או המוצר שיופיעו בסרטון. 

זהו תהליך חשוב מאוד בו מאפיינים את קהל היעד, מזקקים את המסר ומחליטים על תקציב לפני תחילת העבודה. חברה מקצועית להפקת סרט תדמית או סרטון אנימציה תדע לשאול את השאלות הנכונות על מנת להבין לעומק את הצרכים של הלקוח.

כתיבת תסריט

לא כל אחד יכול לכתוב תסריט מוצלח וכתיבה היא לא נתיב חד כיווני. תסריט צריך לעבור הרבה שכתובים וקריאה חוזרת של צוות כותבים מיומן על מנת להגיע לגרסה הסופית. לפעמים רעיון אחד מוצלח שכתוב בצורה טובה יכול להפוך את הסרטון ללהיט.

את התסריט הכתוב מתרגמים לסטוריבורד שהוא כלי עזר להדמיה ויזואלית של הסרטון. הסטוריבורד משמש לתכנון ימי הצילום מבחינת מיקום, תאורה, אביזרים, זוויות צילום וכל מה שנדרש על מנת לגרום לכך שהסרט יתאים למראה ולתחושה שהוגדרו בתסריט. 

לבדיקת מחיר סרט תדמית לעסק

לחצו כאן!

שלב הצילומים או יצירת האנימציה

במידה והשקעתם בתכנון מקדים מקיף ויסודי, אתם אמורים להגיע לשלב הצילומים או שלב יצירת האנימציה מוכנים. זה הזמן להישען אחורה ולתת לחברה המקצועית להוביל. צוות ההפקה, הבימוי והצילום יקחו את הענייניים לידיים ויובילו את התהליך. 

הצוות המינימלי ליום צילומים כולל אנשי בימוי, צילום, סאונד ותאורה. הצוות מתרחב אם יש צורך גם באיפור, עזרה בבימוי, משחק מקצועי וכדומה. במידה ואחד מהנציגים של העסק מופיע בסרטון, ניתן להוסיף גם טלפרומפטר שמורכב על גבי המצלמה ומציג את הטקסט להקראה.

שלב העריכה

זהו השלב בו לוקחים את החומרים הגולמיים ועורכים אותם לכדי סרט. בשלב זה בעריכה ישולבו אפקטים, מוזיקה, מיתוג, שילוב של צילומים ואנימציה ועוד, ליצירת סרטון באורך הרצוי. כמו בכתיבת התסריט, גם כאן יהיו מספר עריכות עד להגעה לתוצאה הרצויה, אבל כשתגיעו לגרסה הסופית יהיה לכם סרט תדמית מוכן שייקח את העסק או המוצר שלכם לשלב הבא.

לסיכום, הפקת סרטון תדמית היא אמנם מורכבת אבל כשהיא נעשת בצורה נכונה ומקצועית התוצאה הסופית יכולה להזניק עסק או מוצר קדימה על ידי יצירת חשיפה, חיבור עם קהל הלקוחות והעברת מסרים יעילה ומדויקת.

רוצים לחשב מחיר סרט תדמית בקלות

דלגו ישירות למחשבון המחירים

מקורות:

https://medium.com/swlh/how-to-create-a-promotional-video-707fa7a63019

התחלת שיחה
1
אפשר לעזור?
*נציג שרות אנושי זמין לכל שאלה שרק תהיה לכם