תפריט
Exact Logo

הדרך לפיתוח סרט תדמית, אפליקציה או אתר היא מסע ארוך שדורש סבלנות, למידה מתמדת ויצירתיות. לכן, על מנת להגיע למוצר סופי איכותי, חשוב לבחור בחוכמה את מי שיצעד איתנו בדרך ויהיה הספק הנכון ביותר עבורנו.

בחירת ספק להפקת סרטון תדמית

הפקת וידאו דורשת ידע רחב בכל התחומים הקשורים לצילום, בימוי, כתיבת תסריט ועוד. חברה מקצועית תדע לספק לכם את הצוות המתאים והניסיון בכל התחומים האלה. אבל מעבר לכך, חברה טובה באמת תדע לייצר עבורכם את המיתוג המדויק שיהפוך לשיחת היום ויקפיץ את העסק מדרגה.

אז מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים חברה להפקת סרט תדמית? נסו לשאול את עצמכם – האם יש הקשבה לרצונות שלי? האם השיחה חיובית וזורמת? אתם הולכים לצאת למסע של כמה חודשים יחד וחשוב שיהיה חיבור ראשוני טוב.

לאחר מכן, בדקו עם נציגי החברה מהו תהליך ההפקה. תהליך תקין יכלול שיחה על תקציב, מסרים והדרך הכי יעילה להעביר אותם, מיפוי קהל יעד ובחינת ערוצי ההפצה. לבסוף, מומלץ לבקש לראות סרטוני תדמית שהחברה הפיקה כדי לקבל רעיון כללי על מה שהם יכולים לעשות עבורכם. 

רוצים לדעת כמה עולה הפקת סרטון תדמית?

לחצו כאן לחישוב מהיר

בחירת ספק לפיתוח אפליקציה

חברה לפיתוח אפליקציות תעזור ליזמים מתחילים להפוך רעיון למציאות. התהליך הוא תהליך מורכב שכולל שלבים רבים כגון מחקר שוק ותחרות, בניית תוכן ותקציב, אפיון מוצר ועוד. חשוב לעשות סקר שוק מקיף של החברות הקיימות ולנסות לדבר באופן אישי עם הלקוחות שלהם. חוות דעת אישית היא הדרך הטובה ביותר לדעת האם זאת החברה המתאימה עבורכם.

כמו כן, אל תתפתו לחברה הממותגת ביותר או הראשונה שעולה בחיפוש בגוגל, בסופו של דבר חברה טובה מורכבת מאנשים מקצועיים ומנוסים ואותם אתם צריכים לחפש.

לחישוב מהיר של עלות פיתוח אפליקציה

לחצו כאן

בחירת ספק לבניית אתר אינטרנט

יש אנשים שבוחרים לבנות אתר בעצמם ללא עזרה של חברה מקצועית. זה יכול להיות פתרון טוב וזול עבור מי שיש לו ידע טכנולוגי בסיסי וצריך אתר פשוט יחסית, אבל חברה לבניית אתרים יכולה להזניק את האתר קדימה ולספק שירותי תמיכה חיוניים. 

בדקו האם החברה יכולה לבנות סוגים שונים של אתרים, מה מידת שיתוף הפעולה בין צוות העיצוב וצוות הפיתוח, כמה דגש מושם על חווית המשתמש וכמובן בקשו לראות תיק עבודות. חשוב גם לבדוק שהחברה ממשיכה ללוות אתכם לאחר השקת האתר החדש בפתרון בעיות, ליווי טכני ופיתוחים נוספים.

מחיר אתר אינטרנט לעסק בפחות מדקה!

לחצו כאן והתחילו לחשב

 

לסיכום, לבחירת הספק הנכון עבורכם יש קשר ישיר למידת שביעות הרצון בסוף התהליך לכן, חשוב להשקיע זמן כבר בהתחלה למחקר מקיף של האפשרויות הקיימות בשוק ובחירה גם על פי הנתונים הטכניים וגם על פי החיבור האנושי. 

מקורות:

https://medium.com/web-design-web-developer-magazine/top-10-questions-to-ask-when-choosing-a-web-developer-4b2ddc8be914

התחלת שיחה
1
אפשר לעזור?
*נציג שרות אנושי זמין לכל שאלה שרק תהיה לכם